neděle 3. června 2007

Čí je to asi busta?

zeptala jsem se. A mozek významně mlčel.


Ale nejdřív o těch Američanech. Asi hlavně pro Ness, která to chtěla, protože – jak mi pak došlo – to asi špatně pochopila. Fakt mi z Ameriky nepřijel nápadník, ani se tam nechci vdát, protože bych nemohla žít v zemi, kde běžně lejou pivo do třetinek a ještě vymrzujou z vízama, ale radar, ten by chtěli. Navíc jediné místo, které mě kdy na Americe zajímalo, je New Orleans, a od té doby, co půlka uletěla, tak vážně nevím, co bych tam jako dělala.
Tak teda do školy, kde máma učí a ségra se učí, sem tam zavítá nějaká ta kultura. Třeba z Ameriky v podobě jakého Miami Children's Theatre. A aktéři kultury někde musí nocovat, že ano. Aktivní matka, která neumí slovo anglicky, se samozřejmě nabídne, že jasně, ona si jednoho Amíka vezme. A dva dny předem oznámí dceři, že tu na dva dny bude mít Američana a má se o něj postarat. Hm.
Jednoho amerického divadelníka už jsme tu měli (a nejsem si jistá, jestli to bylo tenhle podzim nebo podzim před tímhle podzimem) a tenkrát jsme ho v rámci kulturní osvěty vzaly se Sanchou, Sockou a mám dojem, že i s Adlétou, do hospody. Jenže měl alergii na lepek, takže nemohl pít pivo, tudíž z té kultury zase tolik neměl, ale whisky s kolou, nebo co za příšernou kombinaci si to objednal, mu prospěla taky. Taky znal Kafku a Kunderu a navíc to byl Žid, jehož prapředci někdy v devatenáctém století emigrovali z Ruska, takže vzhledem k tomu, že jeho kořeny byly ještě evropštější než kořeny většiny Američanů (s výjimkou Indiánů, Afroameričanů a Asiatů), nemohl to být špatný člověk. (Dobře, to byl pokus o vtip, ale smajlík by to shodil!)
V rámci objektivity bych tedy měla poznamenat, že ani tentokrát se nekonalo nic jako Sedmé nebe nebo Beverly Hills, tudíž bych teoreticky neměla Američanům vytýkat nic kromě toho, že mají ten podivný zvyk sprchovat se ráno, ale večer klidně vlezou do postele špinavý, občas si i dvakrát za sebou zvolí divného prezidenta (ovšem, když se tak koukám na českou vládu, tak bych předchozí větu asi měla smazat), bili černochy a točí příšerné historické filmy – asi před půl rokem jsem viděla jeden, kde vybrali skupinu Američanů, kteří měli předstírat, že jsou Němci a zabít Hitlera. Seděli v letadýlku, už byli kdesi nad Berlínem a najednou jim došlo, že jeden z nich je černoch... Jak to dopadlo, nevím, protože následkem akutního nedostatku kyslíku, jenž byl způsoben záchvatem smíchu, jsem omdlela a probudila se až u titulků.
Ale tak Američan tedy ve středu přijel, vyzvedla jsem si ho na nádraží, kde mi v podstatě byl přidělen zástupkyní ředitelky, protože matka předem avizovala – třejmě v domnění, že m provdá do Ameriky, že prý chci domů jedině kluka. Což je ale vlastně dobře, protože ty Američanky (ano, já vím, jak je mé hodnocení povrchní!) vypadaly strašně nesnesitelně (až na jednu, která byla evidentně počata Asiaty). Všechny koulely očima, dělaly rozmáchlá gesta a hlasitě se projevovaly.
Doma jsem Američanovi dala najíst, zeptala se ho, jestli už měl český pivo, jestli mu chutnalo a na základě odpovědí jsme s ním a Sanchou vyrazili do hospody, kde se naučil slovo "opilý" a neustále nám vnucoval, že my dvě jsem "opilý". Už po prvním pivu. A mezitím nám vysvětloval, jak velký je americký pivo a že obvykle vypije tak dvě (v tu dobu už v sobě těch amerických měl asi čtyři), ale že samozřejmě ještě ne v hospodě, protože to by bylo illegal, ale třeba někdy na party u friends. Když jsem odešla na záchod, tázal se Sanchy, kolik tam třeba v hospodě vypiju beers. "Hm, tak five." "To ale pak musí bejt absolutely drunk, ne?" "Hm, ani ne." "Nevěřim!" Říkám, že bych v té zemi žít nemohla. Navíc, když by mě hned měli za alkoholika.
Když nám začal opakovat, že jsme "opilý", ačkoliv půllitr vyprázdnil rychleji než my (a předtím si ještě svého podmíráka vyměnil za mého nadmíráka), radši jsme si objednali už jenom malý, neboli americký, a poté se odebrali domů.
Měla jsem obavy, jestli ráno Američan vůbec půjde probudit, když vypil asi tak třikrát tolik amerických piv, než na kolik je zvyklý. Ale vstal sám a dokonce i jedl.
O půl osmé ráno jsem mu zamávala s tím, že ho uvidím až v šest večer, protože mezitím jsem matce objasnila, že naše původmí dohoda zněla, že se o něj budu starat ve středu a čtvrtek večer (och, to zní úchylně) a žádná odpolední několikahodiová prohlídka historického centra, které se dá prohlédnout za hodinu jednu, ve smlouvě nebyla, a proto to matka hodila na sestru a její kamarádky, které sightseeing v centru plus prohlídku muzea (není tam nic, zajímavější je koukat na to zvenku, jsou tam sochy od... no, od toho... teď nevím, jestli od Suchardy nebo Šalouna, ale jeden z nich to bude, ten druhej má zase sochy před Galerií moderního umění) musely absolvovat zase se svými Američany. Už to skoro vypadalo, že Američana neuvidím ani večer, protože se domlouvali, že půjdou na bowling, jenže tam bylo plno. A žádný jiný "plans with your riends" (nebo aspoň "with your girlfriend", i pokoj bych jim půjčila) neměli. "Tak jim třeba běžte ukázat okolí, kde bydlíte. Vás by taky zajímaly baráčky v Americe," radila zástupkyně. Hm, tak vedle toho, že by mě to nezajímalo (až teda na New Orleans před tím, než uletěl), tak it happens, že zrovna bydlíme ve čtvrti, kde je nejstarší dům starý pět let a půlka lidí se rozhodla postavit si baráček po vzorku amerických rodinných domků.
Vzhledem k tomu, že den předtím jsem byla označena za alkoholičku už po třech pivech, hospoda se nejevila jako dobrý nápad. Navíc podle očitých svědků, Američani v hospodě strávili půlku odpoledne, protože sightseeing po centru samozřejmě zvládli za tu hodinu. V kině všechno, co mluvilo anglicky, byla moc velká kravina i na Američany, Piráty z Karibiku viděl už v Olomouci a Ošklivé kačátko a já jsem se neodvažovala navrhnout. Tak teda DVD. Jenže vzhledem k tomu, že polovina... asi devadesát procent našich DVD jsou nelegální kopie, tak první dvě, které si vybral, jaksi nenabízely anglickou verzi. Trefil se až u Pianisty. Při té příležitosti se rozptýlily mé pochybnosti, že by to snad nemusel být Američan, ale nějaká jiná nastrčená národnost čekající, jestli to poznám, protože když chtěl přeložit, co je napsáno na obale DVD, nemohla jsem si vzpomenout, jak se řekne Varšava, tak jsem se ho na capital of Poland zeptala. Naštěstí, když už mlčel skoro dlouho, vzpomněla jsem si.
Před koncem filmu přišla veškerá má snaha nedělat ze sebe alkoholika vniveč, neboť jsem prostě nedokázala ignorovat vychlazeného Kozla v lednici. "Dáš si pivo?" "Sure." Hm, pak kdo tady má problém. u zdroje zůstanu, ale co bude v Americe dělat on...
Po Pianistovi jsem mu ještě chtěla tematicky pustit dokument, co jsem si koupila v Osvětimi, ale to už byl very tired, a tak šel spát. (A jasně, že se sprchoval zas až ráno. Ale tak my se zase přezouváme, že jo.)
Ráno jsem mu zamávala znovu, tentokrát navždy a on se vydal vstříc zážitkům z českého loutkového divadla a české hromadné dopravy. Věnoval mi oranžového medvídka s nápisem "Ohio" a pohled s obrázkem Cincinati, tudíž jsem se dozvěděla nejenom, že Cincinati je v Ohiu, ale taky to, že Američané nepocházeli z Miami na Floridě (takže i mé naděje, že bych mohla ubytovat kubánského emigranta byly marné), jak jsem si celou dobu myslela, ale z městečka kdesi v Ohiu. To je další důvod, proč bych tam žít nemohla – u nás, když se něco jmenuje Pardubice, tak je to prostě předměstí Hradce a ne nějaká vesnička u Ostravy.

V pátek odpoledne jsme se Sanchou stavily v našem bývalém ústavu na domluvenou schůzku s Vondrou za účelem získání kopie mé maturitní slohovky a vrácení rok půjčených kazet o EU (ty jsem stejně zapomněla doma). Měly jsme mírnou obavu, jestli to není trapné týden po maturitě už oplendovat ve škole. Načež jsme se dozvěděly, že někdo už tam byl ve středu a potkaly jsme další dva bývalé spolužáky. Mám dojem, že teď se ve škole vyskytuje víc oktavánů než během řádného studia. Mluvily jsme i s profesorkou Pittovou, která nám sdělila, že se jí stýská a rovnou nás pozvala na španělský superlírning sext, kde bude mít ve čtvrtek přednášku budoucí lektor, co prý vypadá jako Antonio Banderas s brýlemi, a ukázala program "Španělsko 2007", takže nikam nepojedu o prázdninách, ale až v říjnu, a taky to znamená, že fakt, že mi nevyšla ani jedna ze tří brigád, už neznamená, že "tak teda nebudu pracovat", ale že musím někde ukrást pár peněz. Nechcete mě někdo zaměstnat? (U vás bych nekradla, fakt. Kdybyste mi slušně platili. Co nabízím: neumím nic, ale je na mě legrační pohled, když se to snažím naučit.)
Stavily jsme se za Hroudou, se kterou jsme se nerozloučily, protože jsme se domnívaly, že dorazí na maturitní večírek, kam zbaběle nedorazila. V anglickém kabinetě nám otevřela Mary, Nasraný ksicht z Washingtonu, a za pět minut nám přivedla Hroudu (předpokládám, že těch pět minut Mary trvalo, než přešla třímetrovou vzdálenost od dveří k Hroudině stolu), která se zaradovala, jenže vzápětí nám sdělila, že teď mají spoustu práce s opravováním rozřazovacích testů budoucích pokusných králíků markraběte a Quasimoda, ale máme se stavit na kafe příští týden, kdy mají sexty ten superlíring, takže bude spousta času.
Profesorka Vondra nám poté, tentokrát ne písemně, ale ústně, sdělila, že se jí taky stýská a je to tady bez nás divný. Pak jsme spolu šly do hospody. Zajímavé, jak jsme tam dřív ty profesory museli tahat a teď se nám sami nabízejí! V hospodě jsem se dozvěděla tolik nových drbů a informací, že asi spíš než román napíšu absurdní drama. Až se k něčemu (aneb tajný projekt) dokopu, budu přesně tenhle druh informátora potřebovat. Muhehehe. Jestli se k tomu dokopu.

Včera jsme se Sanchou a mým otcem nacházeli ve městě, kde zavraždili posledního Přemyslovce, abychom pár tamějších lidí přesvědčili, že nepřijmout nás ke studiu by byl životní omyl nejen celé katedry anglistiky a amerikanistiky, ale vůbec celé univerzity!
Nevím, ale ještě předtím, než nám rozdali zadání testu, mi bylo jasné, že je asi nepřesvědčím. Seděla jsem a koukala na bustu proti mně. "Kdo to asi je?" zeptala jsem se v duchu. V mozku bylo chvíli ticho. Potom mi řekl: "Ty krávo, seš na Univerzitě Palackýho, tak asi Palackej, ne?" Na tisícovce vypadá jinak, no.
Když jsem pak otevřela zadání příjímaček, můj pocit, že si mě tam nebudou chtít nechat, se ještě prohloubil – je strašně deprimující, když hned první věc nevíte! A vzápětí hned další – Malta – vytvoř jazyk, jakým se mluví na Maltě. Měla jsem chuť jim tam napsat, že anglicky, nakonec jsem to vzala podle vzoru "Japanese" a skoro jsem se trefila. Ale jenom skoro. Taky nevím, jestli za to, že o tomhle a o téhle jsem slyšela poprvé v životě, se mám stydět já, mí profesoři, anebo jestli vy taky? Aspoň, že jsem nezaškrtla, že Alexander Pope byl jediný papež pocházející z Anglie. U Toni Morrison jsem zaškrtla správnou odpověď, abych ji nakonec nahradila za možnost "d" – žádné z výše uvedeného. Kdybych to bývala byla udělala naopak, že ano... Ovšem otázkovou perlou z části kulturního přehledu byl dotaz, jak se jmenuje fiktivní městečko, kde žije rodina Simpsonů. Pope i Shakespeare ať se jdou zahrabat.
Chci, aby mě tam chtěli! Oni mě tam sice už chtějí na španělštinu, jenže já jako správný schízák chci ty jazyky oba a nemůžu se rozhodnout, kterýho jazyka miluju víc.
A prostě vůbec. Představte si, že jenom v okruhu asi padesáti metrů od školy jsou čtyři hospody a v každé točí jiné pivo! A v jedné taky kofolu do trojky za patnáct korun! Já jsem to totiž vydržela a pivo jsem si dala až po zkouškách, víte.
Kdo by to nebral...

43 komentářů:



  1. sakra, to je dlouh�

    OdpovědětVymazat


  2. Já bych to taky nečetla:o) Když někdo není schopnej blogovat postupně a pak musí čtyři dny narvat do jednoho příspěvku... ;)

    OdpovědětVymazat


  3. Čtyři hospody? No, tak to se tam budeš mít dobře;) a já myslím, že tě tam chtít budou, protože kdo by tě nechtěl?! Přece nejpřijdou o tak vynikající studentku!
    Na američana bych se jim vykašlala úplně, ale když ty jsi taková hodná duše:) A vy jste chodili s profesorama na pivo? Tak to jste měli dobré, my s nima nikam nechodíme. Ale zase je fakt, že asi není o co stát:D

    OdpovědětVymazat


  4. Pozor, čtyři hospody pouze v okruhu padesáti metrů! Celkově tam snad připadá jedna hospoda na osobu.

    My jsme s profesory dřív do hospody tolik nechodili, maximálně tak decentně na konci školního roku. S výjimkou třídního teda, to jsme se už tak od druháku vzájemně odváděli domů, opírali o plot, zvonili a následně utíkali:o)
    Ale teď se to rozjelo, zejména s tou češtinářkou. Ono s některými už ten vztah student-učitel fakt spíš spočíval jenom v tom, že jsme si vykali.

    OdpovědětVymazat


  5. Takže intenzivně držím palce, aby Ti to klaplo do Olomouce :-)

    OdpovědětVymazat


  6. Děkujeme;) Teď už je to na vyšší moci.

    OdpovědětVymazat
  7. Kopřivo...

    ...ten film - to byl Tucet špinavců. Stejnej název (jakož i hlavní postavu) mělo několik filmů a debilní byly všechny! Mam dojem, že tohle se za historickej film nesnažej vydávat snad ani v tý Emerice... A pokud jde o to zaměstnání - pojď dělat k nám! Když u nás vydržíš půl roku, dostanu za tebe deset tisíc... To už se (mi) vyplatí...:-) Nekradla bys určitě, bo buď neni co a když náhodou je co, tak je to těžký...

    OdpovědětVymazat


  8. A za co to vydávaj? Sci-fi? Parodie? Komedie? Tragikomedie? Postmoderna?!

    A co bych u vás dělala? Tahala padesátikilový slitiny čehosi?:o) Já bych u vás stejně nemohla bejt půl roku, nejpozdějc v září potřebuju skončit;)

    OdpovědětVymazat
  9. Kopřivo...

    ...až budu americkej režižér, tak ti povim, za co tam vydávaj tucet špinavců. Já osobně to považuju za prostej akční film s druhoválečnejma reáliema.

    U nás bys toho mohla dělat mraky. A "padesátikilový slitiny čehosi" bys netahala nikdy:-) Nejtěžší odlitky maj 11 kilo. Ale to je stejně fuk. Mohla bys dělat to, co já. ve dne v noci bdít nad kvalitou výroby s kleštěma v jedný, notýskem v druhý ruce a důležitym výrazem ve tváři. Mi neřikej, že by ti tohle nešlo... Jen teda - je potřeba taky dávat bacha na jeřáby (jestli se netrhaj a nepadaj ti na hlavu), na ještěrku, co rozváží taveninu (jestli se tomu náhodou neutrh kelímek, shodou okolností plnej) a na lisy (jestli jim tavenina nestříká i jinam než do formy). Ale jinak je to zívačkááá ;-)

    OdpovědětVymazat


  10. Já nikdy nic neříkala o nápadníkovi! Tos špatně pochopila to, cos myslela, že jsem špatně pochopila já! Ale jak ho líčíš, asi začnu věřit, že v USA (a v Anglii taky, jen tak mimochodem) se holka dá opít jediným panákem. To by měl Tutínek radost (eh, to mě napadlo jen tak. Stejně je to srab.)! No, každopádně si dovedu představit, jaký měl chudák Amík z českých dívek šok. Já byla fakt totálně opilá (bohužel i s následnou kocovinou a zábavnou částí, kdy jsem zjišťovala, cos e dělo ty dvě hodiny, co si nepamatuju)jen jednou... jak jsem sakra mohla vědět, že zrovna tenhle kolega je východňár?!
    A zase se projevil syndrom PD - taky mi padla brigáda. Takže nebudu moct Angličany strašit svou šílenou angličtinou s příšerným přízvukem. Škoda, no :-(.

    PS: To "něco", to je tamto?

    OdpovědětVymazat


  11. No jo vlastně, v okruhu padesáti metrů:) tak to je celkem slibné:) a ty chceš jít na školu do Olomouce? Tak tahle informace mě do teď teda nějak minula. To to budeš mít blíž k Opavě:D teda, rozhodně víc, než teď. Že bych tě pak přijela navštívit? Ne, neboj, tohle byl jenom pokus o vystrašení;) Tohle bych ti fakt neudělala.
    A měli jste teda s třídním dobrý vztah:) u nás se tohla s profesorama neprovozuje (aspoň co já vím). Jenže jestli to nebude tím, že já skoro nepiju, že...

    OdpovědětVymazat
  12. Veve,

    neboj, začneš.

    OdpovědětVymazat
  13. Ness...

    ...ze všeho nejvíc se mi na tobě líbí, jak dovedeš jednoho uklidnit...:-D

    OdpovědětVymazat


  14. Chachacha jak sladké vědět,že mě už se eligzándr poup netýká :-) A Toni mívali kdysi v každejch levnejch knihách. Nonic :-) A jestli je to to město, co si myslim, tak chachacha, těš se na docentku Veselovskou :-)))

    OdpovědětVymazat


  15. Ness: Vyvodila jsem to z tvé poznámky, že "Češi mi nestačí":o)
    To něco je přesně tamto, k čemu jsem potřebovala právní konzultaci;) Akorát... jako impuls se potřebuju zase pořádně nasrat a jak chodím do školy jenom neoficiálně, tak to jde hůř než dřív.

    Veve: Jestli tam budu, tak se přijeď podívat na ty hospody (třeba fakt začneš pít;))
    My jsme měli relativně dobrý vztah se všemi profesory - říkám si, jak je možné, že na škole, jejíž ředitelé jsou takový kreténi, se sešlo tolik skvělých profesorů. Ale samozřejmě tam jsou výjimky a ty potom stojí za to, takže se to vyrovnává;)
    K dobrému vztahu s naším třídním nemusí být alkoholička, ale je to lepší, protože mu pak rozumíš po celý večer, nejenom na jeho začátku;o)

    Laura: No jo, kdysi, ale považ, jaký je mezi námi věkový rozdíl :-D Poslední dobou jsem ji teda v LK určitě neviděla.
    Zrovna tu jsme měli na přijímačkách;) Jinak, co se týče toho "těš se na...", tak to jsem slyšela naprosto o každé škole. A kdybych to tenkrát slyšela i o střední, tak mě to asi vyděsí tak, že jdu radši k pásu.

    OdpovědětVymazat
  16. Kopřivo,

    tak tuhle poznámku si vůbec nepamatuju. A jak se jmenuje ten Němec, co mi pořád schovává věci?

    OdpovědětVymazat


  17. Ness: nebojím;)

    Kopřivo, já bych se spíš teda přijela podívat na tebe, než na hospody:D a nějaké skvělé profesory jste tam mít prostě museli, protože by to bylo strašně nespravedlivé mít takové vedení a navíc profesory debily:)

    OdpovědětVymazat


  18. ... a jelikož všechna má alter-ega jsou nejčastěji k nalezení v hospodě... :o)))

    Co se těch profesorů týče, tak si říkám, že někdy mi snad jenom oni pomáhali to tam vydržet. Ono je sice fajn, když máte ve třídě dobrý kolektiv, ale když jsou proti vám "vyšší místa", tak to prostě chce něco víc. Asi bych tady profesorům měla vyseknout nějakou veřejnou poklonu;)

    OdpovědětVymazat
  19. To přece můžeš

    v tamtom projektu ;-)

    OdpovědětVymazat


  20. jenom jsem to projela!
    ale t. morrison znám aspoň z učebnice!

    OdpovědětVymazat
  21. Aha,

    takže když začnu hledat hospody je docela pravděpodobné, že najdu i Kopřivu?:D to abych si pro jistotu sehnala mapu všech hospod v Olomouci:D

    My máme štěstí, že máme relativně normální vedení:) no, rozhodně normálnější než vy, protože nad tím, co jsem si tady někdy přečetla, mi vážně zůstával rozum stát a říkala jsem si, že tohle snad přece není možné.

    A jo, co je "tamten" projekt? *snaží se tvářit roztomile a nevinně aby tím zamaskovala svou obrovskou zvědavost*

    OdpovědětVymazat


  22. Ness: Aby mu to neubralo na důvěryhodnosti;o)

    guano: ! Asi tě zítra vážně rozdrápu.

    Veve: Pokud se "tamten" projekt uskuteční, budete první, kdo o tom bude vědět;) Vlastně až druzí, nejdřív potřebuju naverbovat spolupracovníky. I když možná až třetí, protože se musím postarat, aby se o tom dozvědělo i vedení. Muhehehe. Zmocňuje se mě infantilní radost.

    OdpovědětVymazat


  23. Springfield dobrej ;)
    A koukej se tam dostat, na anglistice tam maj Peprníka, co napsal všechny ty učebnice, co se z nich učila anglicky moje prababička, moje babička, moje maminka, já a.... Prokop Family Lives!

    OdpovědětVymazat


  24. Danae: Hehe, no já vím - když tam kamarádka koukala do nějaký brožury, tak to okomentovala slovy: "Hele, ten napsal tu hroznou učebnici s tou příšernou Prokop family!"
    Ale nevím, já měla Projecty;o)

    OdpovědětVymazat
  25. Kopřivo...

    ...ty byly ještě o něco lepší...:-)

    OdpovědětVymazat


  26. Ale tohle bylo jiný "těš se ně" :-))) Veselovská je supeeer :-)))

    OdpovědětVymazat


  27. Jo, Veselovská je pěkný číslo. Voni vůbec všichni generativní gramatici - chci říct, že je s nima sranda ;)

    OdpovědětVymazat


  28. Já se picnu... Jsem měla takový podivný tušení... :-))) A tak jako po tý Danainý poslední poznámce jsem uhodila na Mathildu prostřednictvím P.D. :-))) A z dalších indicií mi došlo, že se známe, hehe... internetový haluze nikdy neskončí... A lingvistický rybníček je malý :-)))

    OdpovědětVymazat
  29. Lauro,

    no nazdar! Ale furt jseš o krok napřed, neb já zatím absolutně netuším! Mohla bys alespoň naznačit? (Jestli teda smíte naznačovat... ;)

    OdpovědětVymazat
  30. No,

    mě je jedno, jestli se to dozvím jako první, druhá nebo třetí, hlavní totiž je, že se to vůbec dozvím:D Ano, správně, jsem tvor zvědavý:D velmi zvědavý, bacha na mě:D a aby se o tom dozvědělo i vedení? Oj, že by to mělo něco společného s tvou bývalou školou?;)

    OdpovědětVymazat


  31. Danae: Cheche, já miluju, když vím a někdo jiný tápe :-) Tak já naznačím: Viděly jsme se v Olomouci, ale na historický sekci jsem jen sem tam mihla ;) Znám se dobře s Petrem a Mílou a hlásím se na doktorát na matfyz. Tak už? :-)))

    OdpovědětVymazat


  32. Laura: Okruh podezřelých se zužuje... ale pachatel zatím objeven nebyl :) Ale to je asi hlavně tím, že mi mozek právě teď pracuje zhruba na dvacet procent. Jestli chceš mé neschopné mysli pomoct, pošli mi třeba mejla - a nebo to samozřejmě můžem nechat tak a až se zase někde uvidíme, budu ráda, když se ke mě přihlásíš ;)

    OdpovědětVymazat


  33. Tak se zeptej Petra nebo Míly v práci, kdo z jejich známých se letos hlásí na MFF :-))) (Ale nepráskni můj nick ;)) Maila na tebe asi nemám...

    OdpovědětVymazat


  34. Maila na mě máš v mém záhlaví ;)

    OdpovědětVymazat


  35. Ha, mozek se probudil!
    Sedělas vedle mě a nerušena historickými bláboly jsi na notebooku dodělávala krásnou, přestože pro mě zcela nepochopitelnou prezentaci k jakémusi generativistickému problému! Zásah? (A hlavně neprozrazuj Petrovi a Míle můj nick ;)

    OdpovědětVymazat


  36. Seděla jsem vedle tebe, dodělávala prezentaci, ale klidně přitom stihla sledovat historické bláboly :-) Zásah :-) (Jako hrob!) :-)

    OdpovědětVymazat


  37. No už jsem se bála, že si to vyřešíte po emailu a já přijdu o požitek z rozuzlení;o)

    Veve: Ale né, jak bych mohla chtít své bývalé škole ublížit!:o)))

    OdpovědětVymazat
  38. Jak???

    ...co třeba jak nejvíc to půjde...? :-P

    OdpovědětVymazat
  39. No,

    myslím, že Galahad má pravdu: jak nejvíc to půjde:D

    OdpovědětVymazat
  40. Veve...

    ...Galahad má vždycky pravdu...;-)

    OdpovědětVymazat
  41. Galahade,

    to si budu do budoucna pamatovat, určitě se to bude hodit:D

    OdpovědětVymazat


  42. To bychom ti přece neudělaly, Kopřivo! Dramatické odbočky musí být veřejné (aspoň částečně ;)

    OdpovědětVymazat