čtvrtek 22. prosince 2005

A přec jsem nezůstala na ocet!

Abyste věděli, mám novýho chlapa! Na výšku měří skoro metr čtyřicet, na šířku má přes metr šedesát, váží něco přes tunu, narodil se v roce 1997, je modrozelenej, křestním jménem je Hyundai a příjmením Accent...


... právě teď spinká před baráčkem a děsně ho miluju a doufám, že nám to spolu vydrží a předem přiznávám, že pokud nevydrží, bude to moje chyba, protože za krátkou dobu trvání našeho vztahu (cca pět a půl hodiny) jsem ho už jednou málem zabodla čumáčkem do příkopu a zadeček jsem mu skoro odřela o pouliční lampu. Chudáček, musel se strašlivě bát. Bylo by to totiž poprvé, co by ho něco tak moc bolelo, předtím mu to nikdo nikdy neudělal.
Že ho miluju, jsem už říkala, že spinká taky... moment, jdu ho zkontrolovat.. jo, ještě pořád spinká, chuďátko malé, je mu určitě venku zima, jenže postýlku už zabrala Škoda Octaviová a ještě něco velkýho černýho americkýho s automatickou převodovkou, čemu nevim, jak mám nadávat.

Přeloženo: Dneska odpoledne jsem si přivezla nové autíško a hned jsem ho musela dvacet minut za tmy sama řídit. Když začalo pršet a snažila jsem se zapnout stěrače, musela mě matka upozornit, že jsem při svém počínání nasměrovala kola do příkopu. Pak jsem málem nabořila veřejné osvětlení, když jsem couvala k nám domů, protože bydlíme v ulici, ve které jsou tři domy a náš je ten poslední. To auto je nebourané. Holt, muselo vědět, že jednou to přijít musí.
Co se týče mé lásky k němu, tak u nás v rodině to budu já, kdo bude auto líbat na dobrou noc a ze sedaček vybírat bakterie. Dobře, tak s těma bakteriema to přeháním, ale bordel mi tam nikdo dělat nebude!
K věcem si vytvářím citový vztah. Buď je prostě mám ráda a dávám jim to najevo (fakt, když mi upadne na zem knížka, tak se jí omluvím a někdy ji dokonce pohladím a když se nikdo nedívá, tak jí dám i pusu), anebo je ráda nemám, a tak je nepoužívám (taková učebnice fyziky leží v poličce netknutá už od prváku).
Tohle auto jsem milovala od chvíle, kdy jsem se podívala do jeho zhasnutých předních očí. Jestli on to cítí stejně, budu muset teprve zjistit.

A ještě dodatek: Mě stejně jako vás překvapilo, že mi bylo koupeno auto. Ale uvědomila jsem si, že z dlouhodobého hlediska to vyjde levněji, než kdyby otec musel neustále vozit do servisu svoji oktávku nebo matčina Afroameričana. Nehledě na to, že ani jeden z nich si samozřejmě nepřeje, aby se mnou jejich auta cizoložila.
Normálně bych teďka tak sou... tfuj, teda jezdila (člověk by se neměl moc dlouho vyjadřovat v metaforách, protože pak je začne používat i tam, kde to není vhodné), že jsem si pro jistotu musela jít nalejt, aby mě to ani nelákalo, jelikož ještě nemám moc jasno v tom, kdo mi toho milence bude vydržovat.

A kdyby chtěl někdo mermomocí rejpat, tak ten chlap je dárek k Vánocům. I k těm příštím. A k těm po těch příštích taky. A k těm dalším vlastně asi taky...
No, a když už jsme u Vánoc, tak většině z vás (nemůžu říct, že všem, třeba 30 ne, protože mi nechce půjčit auto) přeju hezké Vánoce, popřípadě šťasnou chanuku, nebo popopřípadě veselou/ého/é (co já vím, co to je za rod) Kwanzaa/u (a jestli se to vůbec skloňuje).
.: poslal kopriva 22.12.2005, 22:20:58

Komentáře

(spravnyblogger – SB – Mail – WWW) Vloženo 22.12.2005, 22:35:59
matčina Afroameričana – co si pod tím mám představit? černýho Forda? :-) ale jinak dobrý násmál jsem se – díky za to v tom předvánočním shonu..

spravnyblogger.bloguje.cz

(Kopřiva – Mail – WWW) Vloženo 22.12.2005, 22:41:23
Řekla bych, že to je něco jako tohle: http://www.mehrleistung.com/images/chryslercherokee.jpg ,ale černý. Ale svoje auto bych na to nevsadila:)

(ave – Mail – WWW) Vloženo 22.12.2005, 23:46:18
Gratulace k novému perspektivnímu vztahu. Ať vám to vydrží dlouho a dlouho a dlouho a dlouho... :o)

(binarniladin – Mail – WWW) Vloženo 23.12.2005, 10:17:26
Kopřivo, hlavně aby se z něj nevyklubal nějakej ochlasta. Předpokládám, že se sice nepohrnete asi hned do manžeství , ale ono i registrované partnertsví je závazek, i když jej člověk uzavře jen na dopravním inspektorátě.

..a tedy .. máš pravdu s metaforami se to nemá přehánět. Mě to přešlo ve chvíli, kdy jsem si začal pohrávat s myšlenkou , že kdyby si zapomněla na pravidla bezepčného ježdění, mohla by si ho nabourat a na to jste oba ještě příliš mladí..

Kopřivo, Kopřivo... (galahad – Mail – WWW) Vloženo 23.12.2005, 12:13:29
...po hororovém prvním odstavci...;o) No nebudem to pitvat. Pokud jde o tvého nového milence – teta má taky takového a je s ním spokojená, tak snad budeš taky. Buď na něj hodná, on ti to oplatí ;o)

Tak mi napadá, že ti vlastně docela závidim – mě naši k Vánocům milenku nepořídili... Dokonce ani levnou a ošklivou děvku ne.

(Kopřiva – Mail – WWW) Vloženo 23.12.2005, 13:13:22
Ave: Tak už si můžeš jít přebrat výhru!;)

Binární: Neboj, bezpečnost našeho počínání je na předním místě. A kdyby přece jen k nějaké nehodě došlo, tak to sice bude drahé, ale řešit se to dá. Hlavně, aby to všichni přežili ve zdraví a bez následků.

galahad: Na levné a ošklivé děvky kašli, na pravou lásku si musíš počkat!

(p. – Mail – WWW) Vloženo 23.12.2005, 14:03:55
tohle vůbec není ženský auto :)
Když už bych si udělala řidičák, tak bych se svým vztahem k matice a fyzice požadovala něco malého, snadno zaparkovatelného :D
a nechci Tě nijak podceňovat, ale doufám, že se budeš převážně zdržovat v královehradeckém kraji :)

Samozřejmě... (galahad – Mail – WWW) Vloženo 23.12.2005, 14:33:09
...s čekáním já problém nemám. Ale ona ta levná ošklivá děvka může být užitečná alespoň v tom, že když dojde na tu pravou, tak budu vědět kam sáhnout. Takhle to všechno zapomenu...

(ave – Mail – WWW) Vloženo 24.12.2005, 00:51:40
Ehm, já si radši počkám, až se v tom vztahu trochu zabydlíš :o)

(Kopřiva – Mail – WWW) Vloženo 25.12.2005, 14:48:02
p.: Mně se ty malý mrchy nelíběj:) A parkuje se mi docela dobře.
Čumák mimo Hradec nevystrčím, dokud se nezorientuju aspoň tady, takže... takže až za dlouho.

galahad: No jo, máš už zase pravdu. Na takovouhle krásku pak jednou blbě šáhneš a dva tejdy s ní nic není...

Šáhneš? (galahad – Mail – WWW) Vloženo 26.12.2005, 19:00:50
Na některý se stačí blbě podívat... A nutno říci, že já můžu dva roky, ale sem porád zajíc... Takhle to v paži hned tak mít nebudu...;o)

A mimochodem – věta "máš už zase pravdu" se mi moc líbí ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat