pondělí 13. června 2005

Vidíte se na obrazovce a můžete si vybrat...

... nejlepší záběr!
Ale mně nepomůže ani to.

Průkazová fotka. Hned po atomové bombě, koncentračních táborech a panence Barbie ta nejhrůznější věc stvořená člověkem.
Ať se snažím sebevíc, tak na lítačce, občance i pasu vypadám jako debil. Lítačka — ta ještě dopadla dobře, nakřivo se tam usmívám samozřejmě naschvál a to divně vytrhané obočí bylo tenkrát v módě. Občanka — mám čerstvě umyté vlasy, takže se na fotku nevejdou všechny, oči mají polovinu své normální velikosti, s pusou se mi stal přesný opak. Pas — jsem flekatá a vypadám, jako bych se právě lekla.

Ale to všechno není nic oproti tomu, co bude "zdobit" můj řidičák. To je vrchol!
Vlasy i obočí jsou tentokrát v pořádku, ale ten zbytek bych prosila vyměnit. Tak zaprvé: tvář mi zdobí rozkošňoučký beďar. Beďar, který tam před ani po focení nebyl! Přísahám, že jsem ho doma hledala a prostě zmizel! Mám dojem, že kdyby mi na nose seděla bakterie, tak bude vidět jenom na průkazových fotkách. Nebo že by k fotkám na řidičák přidávali beďara jako bonus každému?
Za druhé: Pokaždé si říkám: "Neusmívej se u toho focení, když víš, že vypadáš jak idiot." Jenže mě vždycky přemluví. I dneska. Podobně jsem se musela tvářit, když mi bylo deset a potkala jsem toho pána, co mi řekl "Vyletí ptáček" a pak si rozhrnul kabát. To znamená něco mezi úlekem a shovívavým úsměvem. Vsadím se, že takový výraz nikdo z vás předvést nedokáže.
Za třetí: Z neznámého důvodu tam vytahuju krk. Něco na způsob "žirafa se zablokovanou páteří".

120 Kč v hajzlu. Musím se podívat, jestli mi ještě nezbyla ta fotka z průkazky na autobus.

Nevíte, jestli když mi za jízdu v opilosti odeberou na pár let řidičák, tak si tam pak můžu dát jinou fotku?
A když přestoupím na muslimskou víru, budu se moci fotit v burce?
A musím vůbec mít na fotkách hlavu?!
.: porcelánem třískla porcelain_doll 13.06.2005, 16:04:29

Komentáře
Ukaz foto (Jade) Vloženo 13.06.2005, 16:09:25
my jsme zvedavi :-)))
(Porcelain Doll) Vloženo 13.06.2005, 16:13:57
Jade: Zapomeň. Stačí, když se mi budou smát policajti:))
(30) Vloženo 13.06.2005, 16:18:16
Nech si svoje starosti na dobu, až budeš mít tu autoškolu hotovou... třeba tu fotku vůbec nepoužiješ :-)
(Porcelain Doll) Vloženo 13.06.2005, 16:22:37
30: Sis myslel, že budeš vtipnej, co? Ale já tu fotku musim odevzdat už s přihláškou:)
Bože, (Zúzi – WWW) Vloženo 13.06.2005, 16:57:27
lítačka, to je strašný slovo. :)) Vzhledem k tomu, že jeden můj kamarád z Čech ho rovněž používal, už vím, že to znamená šalinkartu. :DDD
Ale jinak hodně úspěchů s autoškolou. ;))
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 13.06.2005, 17:16:00
Tys na toho pána byla sama? Mně se to nestalo, ale známé obvykle šly po dvou a mohly se utřískat smíchy (chudák úchyl)...
(alma) Vloženo 13.06.2005, 17:34:50
Od nedávna se už dělaj docela malinkatý řidičáky s docela malinkatou černobílou fotkou, která je ještě přečmáraná všemožnou ochranou proti padělání, takže o nějákým beďaroj nemůže být ani řeč. Člověk tam většinou není k povšimnutí vůbec ;)
(Porcelain Doll) Vloženo 13.06.2005, 18:47:39
Zúzi: Nejseš ty z Brna? Co vy Brňáci máte proti lítačkám?:)

neviâthiel: Můj sen je potkat ho znova, až půjdu s kámoškou z hospody. Vidím to na těžké trauma – jeho:)))

alma: No jo, no jo, to je fakt – na občance jsem taky trochu počmáraná:) A třeba kdybych hezky poprosila, tak by mě na tom řidičáku i začernili:))
(gu4n0) Vloženo 13.06.2005, 21:55:11
jak to, že vůbec v Čechách někdo používá "lítačku"?! .))

a ano, to mi připomíná moje fotky... před jednim focenim jsem zmokla a ona nechutná fotka mě na legitce – nebo zkrátka průkazce.) – trápila několik let. Fotka nová, jež měla být pochopitelně lepší, je bohužel podobně vyvedená, mám na ní jakési afro – přísahám, že tak jako na fotce ty vlasy nikdy nevypadaly! .) ale co, je pořád někde schovaná,)
Hehe (Zúzi – WWW) Vloženo 13.06.2005, 22:04:10
To si piš, že su z Brna. ;))) Mno celkem nic, akorát, že je to šílený slovo. :o) Ale prostě šalinkarta je šalinkarta a žádná lítačka, to mi nikdo nevymluví. :D
("('o')") Vloženo 13.06.2005, 22:14:03
hlasuju taky pro šalinkartu
divné, v práci se občas fotíme na intranet, ať jsem v plášti nebo bez vypadám jak idiot. že bychom fasovali blbé pláště?
(ave) Vloženo 13.06.2005, 23:25:43
Já su z Prahy a výraz "lítačka" se mi ale vůbec nelíbí. A taky to ošklivé slovo nepoužívam :o)
A mimochodem, já vypadám hloupě na všech fotkách, nejen na těch průkazových :o)
(mud – WWW) Vloženo 14.06.2005, 00:36:51
ave: "já su z Prahy" – to zní fakt dobře :))
no, já hlasuju pro tramvajenku...
(ave) Vloženo 14.06.2005, 10:34:40
mud: Taky si myslím, že to zní dobře, jinak bych to sem nepsala :o)
A k tramvajence se přidávám.
(petulka) Vloženo 14.06.2005, 14:27:17
soucítím...
občanku mám schovanou v baťohu a od doby vydání jsem ji skoro nevytáhla...
brr...

i hate photos!
(Bratr Zpátečník – Mail) Vloženo 14.06.2005, 15:32:55
litacka navzdy, tramvajenka je divna a salinkarta...nebudu komentovat. ono na vsech urednich fotkach clovek vypada jako idiot uz jenom z principu. je prece nejlepsi kdyz se nekde legitimujete(nejlepe pred velkym davem) a dotycny vezme obcanku(jj, vsichni ji maj uz od 15, tudiz tam mam uz 4 roky starou fotku) a velmi nepokryte si vas prohlizi jestli to jako fakt ste vy. u ridicaku to jeste jde, tam mam fotku celkem novou...ale je to peklo..otisk prstu je lepsi, ten vypada pokazdy dobre :)
průkazový fotky, (Ladule – WWW) Vloženo 14.06.2005, 15:34:19
to je děsně zbytečná věc. Stejně na nich člověka pomalu nepoznaj. A jestli vám to, vážení, udělá aspoň trošku radost, já na své fotce na občance prý vypadám jako Bohouš Josef. Chm:)
(alma) Vloženo 14.06.2005, 16:10:01
Mně se lítačka taky zrovna nelíbí. Vlastně ani nevim proč se tomu říká lítačka, že se na to dá lítat??? ale co nadělat, když my u nás nemáme tramvaje a dokonce ani šaliny.
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 14.06.2005, 18:11:06
Já mám na pase naprosto strašnou fotku, na které podle holek ale vypadám hezky. Problém je v tom, že u kontroly při cestě do Anglie na mně divně koukali, protože jsem byla v černém, s brýlema a nakrátko, a na fotce jsem dlouhovlasá bez brýlí:)))
PD: A ne abys o tom úchylovi nenapsala do blogu. Kudlu s sebou. Už teď ho lituju – snad si potom na tu psychiatrii dojde:)
(gu4n0) Vloženo 14.06.2005, 20:25:36
Ladule: no jasně, larynka, bohouš josef! .))
(jjezibaba) Vloženo 14.06.2005, 23:16:29
všem: doporučuju nepoužívat tramvajenku, lítačku, ani šalinkartu, fakt se to vyplatí..:)

PD: tedy, řešit beďar na fotce, to je téma skoro jako pro růžovku:)
(vercanda – WWW) Vloženo 15.06.2005, 15:05:58
Na fotce v občance jsem měla 5 let jakéhosi podivného apače...vlastně jsem to byla já :DD
(Ladule – WWW) Vloženo 15.06.2005, 21:54:16
gu4n0... guano?:)) kua:)
(Lucy Stike) Vloženo 15.06.2005, 23:57:31
yep .. diky bohu za fotky
(Porcelain Doll) Vloženo 16.06.2005, 20:56:41
Já taky většinou nepoužívám slovo "lítačka", ale průkazka. Jenže do textu bych musela napsat "průkazka na autobus", protože byste se mě jinak ptali, na co ta průkazka je, a psát tam "průkazka na autobus" se mi vzhledem k délce nechtělo a navíc by to nehezky znělo, a tudíž jsem použila "lítačku". Nevím, proč bych měla používat "šalinkartu", když u nás níčemu "šalina" nenadáváme, a "tramvajenku" už tuplem ne, neboť zde nemáme tramvaj:) Takže prostě průkazka.

jjezibaba: A to ještě nevíš, jak jsem si včera s kamarádkou prohlížela italský módní časopis a hodnotila hadry a ženský:)
(flaerie) Vloženo 17.06.2005, 19:54:57
nak to mi to vsechno pripomelo nedavne foceni na obcanku.. snad nemas kocku, nelezou ti sramy na krku a nemela si takovou milou pani, ktera te pribarvila a vypadas jak zmalovana stetka:) dokonce jsem mela v planu nahradni foceni, vejit tam a rict "necekjte, ze se dneska budu smat" ale tech penez mi bylo sakra lito, navic by to dopadlo jeste hur.
Pěkné vyhlídky (tofu007 – WWW) Vloženo 20.06.2005, 13:31:29
Já si řidičák na starý kolena chystám udělat a fotka? Tos mě teda rozhodila ;o)))
(Porcelain Doll) Vloženo 20.06.2005, 17:46:28
flaerie: Mně hrozí, že si nevšimnu, že mám někde na triku slinu od psa:)

tofu007: Když dodáš fotografovi kvalitnější materiál než jsem já...:)
(nau – WWW) Vloženo 20.06.2005, 23:10:19
=D
ja se dneska totiz sla fotit taky. Za 140! A vysledek... hua hua... noc comment.
tohle bylo naprosto presny: "Pokaždé si říkám: "Neusmívej se u toho focení, když víš, že vypadáš jak idiot." Jenže mě vždycky přemluví. I dneska."
a k zirafe mam vysvetleni: nerikali Ti taky: "vytahnete hlavicku, ano, tak je to spravne!"? :)
(Porcelain Doll) Vloženo 21.06.2005, 15:20:40
nau: Ne, mně říkali: "Hlavičku trochu doleva" a už to bylo:)))

Žádné komentáře:

Okomentovat