úterý 28. června 2005

Pítr neboli P.T. (čti pýtý)

Vy všichni, kdo jste normální, nebo při nejmenším lidé při pohledu na vás neutíkají, nevolají policii, nebo se nezačnou smát ještě dřív, než promluvíte, teď hezky poděkujte. Poděkujte Pítrovi. Protože on to schytal za vás.


Pítr je psychopat. Po deseti měsících v jedné třídě o tom již není pochyb.
Pokud je někdo psychopat, měl by vyhledat odbornou pomoc. A to P.T. nedělá. A to mi vadí. Ze začátku mi ho bylo líto. Ale teď... ne, už to prostě nejde. Teď už jen odevzdaně čekám, kdy mě Pítr ubije učebnicí, mé tělo rozčtvrtí a rozmístí do školních skříněk.

Teď několik důkazů na podložení mé teorie o Pítrově psychickém stavu:

- Vražedný pohled. Vlastně ne — spíš pohled vraha. Vražedný pohled je to, co vrhám já na lidi, kteří mi odporují:) P.T. tak kouká pořád a na každého. Je mu jedno, že sedí v první lavici a jeho oběť v poslední — prostě se otočí a celou hodinu na nic civí, že oběť má pak strach pohybovat se bez doprovodu.

- Pítr sám sebe škrtí. Je schopen celou přestávku chodit od lavice k lavici a škrtit se.

- Nebo celou přestávku chodí od lavice k lavici a v puse má strčené obě ruce.

- Někdy mlátí hlavou do zdi. Ne jako moc, jen tak lehce ťuká.

- Pravděpodobně si nedokáže zapamatovat, kde sedí. Kdykoliv se někde uvolní místo, Pítr si tam jde sednout. A když ho někdo vyhazuje, dělá, že neslyší. Já vím, zdánlivě se jedná o maličkost. Jenže P.T. zabere tři čtvrtě lavice a já se na 25 cm prostě nevejdu! Ne a ne a ne! Nechci ho u sebe v lavici. Protože taky divně smrdí. A možná mám taky osobní zónu trochu větší než průměrný člověk. Takže málokoho snesu tak blízko, jako je v lavici:) A do své osobní zóny by si Pítra dobrovolně pustil málokdo. Ani taková jinak odvážná Degenka: "Pítře, tady nesedíš."
"No a?"
"Di si na svoje místo."
"Vadim ti tady snad ňák?"
"Pítře, tady sedí Veronika!"
"A vadim ti tady snad ňák?"
"Jo, vadíš!"
"To máš blbý."
"DI UŽ DO PRDELE, PÍTŘE!"

A tohle udělá aspoň třikrát denně.

(Ještě jsem zapomněla poznamenat, že Pítra vedle sebe nechci taky proto, že je vysoký. A rozložitý. A já se bojím velkých lidí. Mám z nich pocit, že mě stejně jednou zašlápnou. Třeba Vojta — má metr devadesát tři a devadesát kilo. A často se po třídě pohybuje pozadu. A pak si mě musí stírat z podrážky.)

- Pítr je mimo. Příklad: "Pítře, jedeš někam na jarňáky?"
"Ne."
Za půl hodiny. Pítr: "O jarňákách jedeme lyžovat do Francie."

Jinak Pítr moc nekomunikuje. A když už něco řekne, tak ho většinou nikdo nechápe.

Já se nechci nikoho dotknout, ale... víte, když Pítr mluví, tak máte dojem, že nejste na střední škole, ale na zvláštní při nejmenším...

- Pítr má podivné zvyky. Například při příchodu do školy pokaždé mine naši třídu, jde k pánksým záchodům, u kterých pět minut stojí, a pak se vrátí do třídy.


A teď několik roztomilých historek ze života v přítomnosti psychopata:

Zkoušení z češtiny: Pítr stojí před tabulí, nic neříká, škrtí se a rudne.
Profesorka: "Tak nula. Ale nemusíte se kvůli tomu škrtit."

Zkoušení ze zeměpisu: "Tak mi řekni nějaké pamětihodnosti ve Španělsku."
Ticho.
"No, já abych se přiznal, tak já nevim, co to ty pamětihodnosti jsou..."

Recitace: "Rembrandt, Jaroslav Vrchlický, vlastím jménem Emil Frýda... hm, a dál už jsem to zapomněl."

Veronika: "Já mám z tý čtvrtletky jenom třináct ze třiceti."
Pítr: "A kolik máš bodů?"

HKA: Runa: "Jak byly spojeny OSN a korejská válka?"
Pítra zjevně zaujalo slovo "connected", a tak... : "Vysílačkou."
A to nemyslel jako vtip...


Já jsem asi všechny historky o Pítrovi zapomněla... Měla jsem dojem, že jich mám asi dvacet.
Ale tak... já se poptám a zbytek dodám:)



Předpokládám, že za tento čin budu potrestána. To se nedělá, vysmívat se na blogu spolužákovi. A na každou svini se někde vaří voda. Ale vzhledem k tomu, že za poslední týden jsem si pod kotel přiložila víc než za celý rok, tak jeden Pítr už mě nevytrhne.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 28.06.2005, 15:40:00

Komentáře
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 28.06.2005, 16:08:29
... není jediný magor, co po světě běhá a psychiatrii se vyhýbá...
(pif – WWW) Vloženo 28.06.2005, 16:36:10
u nas ve tride k pitrovstvi ma taky jeden kluk sklony. Ale zdaleko to neni tak vazne. JE s nim sranda. Na fotce se da urcite poznat, naznky psycho pohledu tam jsou.

Osobne jsme si uz delali srandu, ze nas prijde s dvema kudlama a kamenym vyrazem rozctvrtit.
(nau – WWW) Vloženo 28.06.2005, 22:36:19
no, ten nas "Pitr" pry na zakladni skole s vrazednym pohledem (ne, nikoli – s pohledem vraha a to doslova) honil ostatni spoluzaky s rozevrenyma nuzkama. Pry na nej museli v pate tride nasadit ucitelku karatistku, ktera ho vzdycky vzala pod krkem... a... za chvili se prej vzdycky ukldnil...

no, a v seste tride se dostal na gympl a od te chvile se o podobne historky mohu delit i ja...
(aTeo ;) – WWW) Vloženo 29.06.2005, 00:14:41
Ano, tomu rozumím... díky Pítře!
Panenko, (galahad – Mail – WWW) Vloženo 29.06.2005, 14:31:31
Pítr je eso. Koukám, že ta tvoje třída je vůbec složená ze samejch výraznejch osobností...
P.D., (Ladule – WWW) Vloženo 29.06.2005, 15:56:57
díky za tenhle článek, skvěle jsem se pobavila:) ten váš Pítr trošku připomíná našeho Koviho, ale Kovi je oproti němu asi normální:) a komunikativní:)
(sistr) Vloženo 30.06.2005, 15:14:50
to škrcení vypadá nadějně – třeba se mu to jednou povede:)
(gu4n0) Vloženo 30.06.2005, 20:25:29
jednomu spolužákovi se také říká P.T. – "píchal Tamaru"...
sistr (anjin) Vloženo 02.07.2005, 22:31:57
na to bych nespolihal, s kyslikem mu budou dochazet i sily a povoli stisk ... ale v tomhle pripade by se to uz skoro dalo vykladat jako euthanasie, kdyby mu nekdo ty ruce pridrzel, ne? ;)
(Sax_hkcity – Mail) Vloženo 21.08.2005, 14:03:04
milá porcelánová panenko...jsem si vedom toho ze mas proti me opravdu vahovou nevihodu a to ze jsem na tebe parkrat slapnul to je pravda a je mi to lito. Ale ze bych po tride chodil pozadu?? :-)......
(Sax_hkcity) Vloženo 21.08.2005, 14:06:10
nevim proc mi tam nejdou hacky a carky a taky se omlouvam za tu nev(I)hodu..asi uz jsem dlouho mimo skolu..:-)
(P_D) Vloženo 21.08.2005, 14:09:22
Vojto, tohle není fér! Ty na mě budeš šlapat i na mém vlastním blogu?! Měla bych začít přemýšlet, že to tady smažu. Jak dlouho bude trvat, než se sem přijde podívat celá třída?
Btw, papíry na HKa odpuštěny?;)

Žádné komentáře:

Okomentovat