čtvrtek 22. ledna 2009

Darwinova cena pro studenty

Bye bye, baby.

Dřív, než jsem se včera rozloučila s těmi, co se v následujících dvou týdnech rozptýlí různě po Španělsku, stihla jsem také zamávat svým třem kreditům z anglické morfologie. Nebo minimálně do září. Kdyby se udělovala Darwinova cena pro studenty za nejblbější důvod vyhození od zkoušky, jsem velmi konkurenceschopným adeptem. Protože mi řekněte, kdo jinej si společně vypracuje otázky, aby až do státnic oddálil moment, kdy si tu Duškovou bude muset přečíst celou, pak si je vzájemně pošle mailem, a protože nemá tiskárnu, odešle si otázky k tátovi a při tisknutí přehlídne jeden řádek... Přišla jsem na to u zkoušky. Když jsem si tu otázku vytáhla. Mimochodem, jednodušší už tam jinak nebyla. A tu zkoušku dal každej debil, co si to dvakrát přečt. Když si to teda vytisk, že jo.
Docent Spinning naštěstí už u prefixů poznal, že nemá cenu se u mě pokoušet hledat znalosti či přirozenou inteligenci, a byl velmi hodný a domluvili jsme se na podzim. A vo tom ta hra je. (To taky řek on, ne já.)
Na podzim ještě blíž prozkoukám latinskoamerickou literaturu, kterou jsem odpískala rovnou. A možná American Studies. Aspoň jsem se zbavila španělský morfologie, protože kdybych se k těm zoufale debilním skriptům musela vrátit ještě v září, vážně bych zauvažovala o změně oboru. Poslední dva týdny jsme proležela v morfě, a když vidím morfém, chce se mi zvracet. Což je strašné, když uvážíte, že morfémy jsou všude kolem nás!

Po morfě měl následovat oběd ve Zbrojnici, jenže mě přešel hlad, takže jsem si dala dvě piva na lačno a šla si na zahraniční s finanční dohodou na Erasmus. Po morfě mě vůbec sralo všechno, protože Baličce došel tabák a Zrzka na good-bye party pozvala kamaráda. Prostě cizí chlap mezi perverzníma lingvistkama! Nicméně jeho přítomnost měla dvě pozitiva – došel pro víno, a ačkoliv za celou dobu řekl asi deset vět (téma gynekologie a lingvistika mu toho moc neřekly), byly jsme ještě víc lingvisticky perverzní než obvykle, z čehož vzešla řada nových pervrzně lingvistických teorií a jedno video, kde Zrzka anglicky vysvětluje, že před muži preferuje pin-upky, protože to je compound a plurál se tvoří přidáním s k up.
No a pak zvracela.
A další lingvistická party nejdřív v srpnu:(
Skoro si říkám, že se kvůli nim možná těším, až budu prodlužovat. Fakt jsem toho bakaláře prodlužovat nechtěla, ale když vidím, že za leden jsem z pěti zkoušek jednu rovnou přesunula na září, druhou neudělala, třetí zřejmě taky ne a čtvrtou až na podruhý, tak nemůžu ve dvou semestrech zvládnout předměty za tři plus státnice a bakalářku.


Za týden touhle dobou budu, pokud to půjde podle plánu, v madridském hostelu s wifinou zkoumat inzeráty na bydlení. Pokud to nepůjde podle plánu, tak spadne letadlo, v hostelu nám řeknou, že žádnou rezervaci nemáme, v hostelu ta slibovaná wifina nebude, nebo ten hostel s McBealovou ani nenajdeme. Darwinovu cenu pro studenty a celkově prosranej semestr bych mohla brát jako úlitbu bohům a doufat, že v Madridu najdu normální byt, s normálním majitelem a normálními spolubydlícími. Momentálně máme nabídku od Slováků – patro v rodinném domě za dvě stovky na osobu. Tak čekám, v čem bude ten problém.

7 komentářů:



  1. jak bylo řečeno mně - neváhej a posouvej, ocáskem si zamávej! ona se nakonec ten rok nějak ztratí ;-)
    jinak za týden budu sedět v Brně a přemýšlet, jak se vylžu ze své neschopnosti, takže Madrid i bez wifi ti sakra závidím :-)

    OdpovědětVymazat


  2. Naštěstí se každý morfém po chvilce zkoumání rozpadne na fonémy. Od nynějška tedy přistupuj k životu více foneticky!
    Věřím že všechno vyjde, smůlu sis vybrala v zimním semestru, takže letní musí být španělská havaj :) A k tomu ti držím palce.

    OdpovědětVymazat


  3. kazdej semestr nemuze byt posviceni..btw jak te napad zrovna Darwin na tuhle cenu?? :-D

    OdpovědětVymazat


  4. to bude ... španělská jízda.

    SAXana: "Toto ocenění vzniklo na základě Darwinovy evoluční teorie přirozeného výběru. Vítězové jsou vybíráni z řad lidí usmrcených při idiotských nehodách, které si zavinili díky vlastní hloupost." (z popisku jednoho filmu)

    OdpovědětVymazat


  5. Říkejte mi KOniáši. Já jsem proto, sebrat všechny výtisky Duškový a obřadně je někde spálit. Dyk ta knížka je příšerná!

    OdpovědětVymazat


  6. Já jsem morfémy zvorala u státnic. Nastalo okno a já nedokázala vysvětlit nějaký rozdíly. Celou dobu jsem je měla v hlavě, ale huba nespolupracovala.
    Asi jsem první, koho u státnic spasil Arbik s literaturou.

    Učebnice od Duškové je zločin proti lidskosti.

    OdpovědětVymazat