středa 27. března 2013

Proč Žena s moly?



Protože mi byla věnována tato něžná a romantická přezdívka a přišlo mi škoda ji nějak veřejně nevyužít.

Mám moly. Fakt je mám. V pokoji, kde se jídlo ocitá sporadicky, zato se v něm nachází polovina mého ošacení. A nepokoušejte se mi vymlouvat, že se jedná o moly šatní, nikoliv potravinové. Zaprvé na oblečení nenacházím žádné škody a zadruhé díky pátrání po tom, jak se jich zbavit, rozhodně rozeznám šatního a potravinového mola.

Vzhledem k tomu, že i přes drsné sankce (denní průměr zabitých molů: 2 (občas se nějaký debil odpraví sám)) se objevují stále noví, předpokládám, že zde někde mají "hnízdo." Viděli jste někdy obrázek takového molího příbytku? Já jo. A až to tady jednou najdou, pozvracím jim to.

Za tři měsíce se odsud stěhuju. S nábytkem. Takže pravděpodobně i s moly. Název blogu tudíž nepřestane být aktuální.

A jestli to bude o molech? Ne, proč?

P.S.: Můžete si začít dělat statistiku, kolikrát udělám ve slově "mol" hrubku. Poslední tři roky trpím nějakou poruchou při skloňování podstatných jmen podle vzoru "pán."

Žádné komentáře:

Okomentovat