pondělí 2. ledna 2006

Anketa o největší událost roku 2005

Ne že bych se z kocoviny po silvestrovské noci vyhrabala až teď, ale ke konci roku jsem na rekapitulaci neměla čas ani náladu.
Od té doby, co už nepíšu papírové deníky (poslední zápis 31.12. 2003 začínající větou Další rok v hajzlu.... pokračování: ...mám pocit, že nemám co bilancovat, protože jsem opět udělala velký hovno.), jde to s mou pamětí z kopce (holt už to není, co bývalo... za chvíli už bude můj věk končit na -cet, to už jsem jednou nohou v rakvi:)...). Proto tři události, které se dostaly do finále ankety, neprošly konkurzem a lítým bojem, ale byly jediné tři, na které jsem si vzpomněla.

Pečlivě si vyberte své kandidáty a pak směle hlasujte!

Událost první: 3. 3. 2005 Ples:
Na maturitním plsese naší školy jsem usnula na stole. Vzbudilo mě poklepání na rameno a slova: "Slečno, půjdete se s námi projít?" od dvou holohlavých mužů. Z mě neznámého důvodu jsem se domnívala, že se jedná o přítele mé kamarádky Amputa, který se plesu taktéž účastnil a byl taktéž holohlavý. Tomu, že ho vidím dvakrát, jsem ve svém stavu nepřikládala žádný význam. Že mi vyká a olovuje mě "slečno", jsem nejspíš přeslechla.
Na nabídku jsem radostně kývla. Před zraky studentů a profesorů jsme odcházeli ven. U schodů nás se slovy "Já se o ni postarám" zastavil třetí holohlavý muž — skutečný přítel Amputa.
Z plesu mě chtěli vyhodit dva sekuriťáci.


Událost druhá: 15.7. 2005 Bazén:
Tato událost už jeden titul má: Největší choceňská událost léta 2005.
Na chatce patřící prarodičům mé kamarádky Rosy se pořádala každoroční alkoholová ozdravovna v obvyklém složení: já, Amput, Rosa, Adelita a spousta alkoholu. Smysl spočíval v tom, že jsem přijely, několik dní strávily v lihu, odjely. A dělaly vejra. Co je vejr, vám nepovím, protože byste mi stejně nevěřili. Jen vám prozradím, že k vejru potřebujete jeden bazén kruhového tvaru o průměru max. 3 metry (ale samozřejmě záleží na počtu a síle osob, které vejra vykonávají).
Poslední večer jsme přizvaly do ozdravovny i několik dalších spolužáků a jejich kamarádů. V pozdních nočních hodinách, nebo už to možná byly časné ranní hodiny, zbyla v bazénu Adelita se Spolužákem. Nevím sice, co tam dělali, ale vejr to rozhodně nebyl, protože při vejru se bazén nedá prokopnout.
Nikdo z nás nezapomene, jak se nám pod naham prohnaly desítky litrů vody, a na pohled na Spolužáka, kterého vlna několik metrů nesla, zatímco se ještě pokoušel dělat tempa.

Zde je důkaz (den poté):
(představte si ten samý prokopnutý bazén z prvního příspěvku – pozn. Strych. pan.)

O bazénu se v Chocni mluvilo až do října. Příběh získal také mnoho obměn, počínaje autorem prokopnutého bazénu a konče činností, kterou u toho vykonával/a — záleží na verzi.
Snad ani nemusím dodávat, že letos se bude alkoholová ozdravovna muset pořádat jinde.

Druhý velký úspěch této události spočívá v jeho skorotelevizní kariéře. Původně měla být předlohou pro seriál TV Prima Bazén, ale vedení Primy nám za příběh nabídlo málo peněz, a proto jsme smlouvu nakonec nepodepsaly. Kdyby se prima tenkrát plácla přes kapsu, nemusela by svůj seriál pro nízkou sledovanost stahovat.


Událost třetí: 27.12. 2005 Tota Heľpa:
Tancování. Neumím, nepraktikuji.
Až na výjimky.
Například předsilvestrovská oslava na chatě.
Otec má kamaráda z peďáku. Všichni určitě podobné lidi znáte, pokud ne osobně, tak aspoň z doslechu. Jsou magnetem na vtipné příhody, které potom rádi neprodukují ještě vtipnější. A, ano, obdarovávají zvláštními dary — k Vánocům od něj táta dostal Marxův Kapitál, který ukradl z půdy školy, k narozeninám zase táta dostal vycpaného orla, kterého ukradl z kabinetu přírodopisu.
A s ním jsme hráli karty. Jedna prohra — po kotníky ve sračkách, dvě prohry — po kolena... až hladina dosáhne nad hlavu. První, kdo se ocitne ve sračkách nad hlavu, zatancuje na stole.
Ale dlouho to vypadalo, že prohraje ségra.
Kdybych už v sobě neměla několik piv, asi bych se někam schovala. Takhle jsem si po dvou panácích vybrala z Já písničky Heľpu, na kterou od základky ráda vzpomínám, neboť tenkrát zazněla s doprovodem houslí v nezapomenutelném podání naší praktikantky na hudební výchovu. Smáli jsme se jí další dva roky.
Nahoru na stůj jsem za asistence kamaráda Kentucky Jacka ladně vyskočila a za odprovodu klavíru (otec), kytary (jeho spolužák) a jejich zpěvu jim předvedla tak divoký lidový tanec, že... že se tomu taky budou smát ještě dva roky. Ale aspoň si všichni myslí, že jsem tak stupidně vypadala naschvál.
Důkazní materiál mi má v nejbližších dnech přijít mailem.


Nyní můžete až do konce měsíce hlasovat v níže přiložené anketě. Událost, která získá nejvyšší počet hlasů, si v roce 2006 zopakuju. Při hlasování posím mysleta i na mou finanční situaci; Ples: lístek + pití = cca 500Kč
Bazén: cca 8000Kč
Tota Heľpa: k nezaplacení... totiž zadarmo.


Výsledky ankety:

Ples: 20%
Bazén: 45%
Tota Hel'pa: 35%

Peníze od sponzora dodnes nepřišly...

.: poslal kopriva 2.01.2006, 14:19:02


Komentáře

Dělením (Tokugawa – Mail – WWW) Vloženo 02.01.2006, 15:00:56
U mne vede jednoznačně Helpa. Mám na ní podobné vzpomínky. Kdyby tak ještě byl ten důkazní materiál, v posledních dnech toužím smát se dva roky. V kuse.

Mne se nejvíc líbil Bazén... (galahad – Mail – WWW) Vloženo 02.01.2006, 15:12:55
...právě pro tu svoji variabilitu. Ale myslel jsem na tvoji situaci.;o)

(ave – Mail – WWW) Vloženo 02.01.2006, 17:31:52
Je mi líto tvé finanční situace, ale té přílivové vlně neodolám, můj hlas patří bazénu :o)

(Kopřiva – Mail – WWW) Vloženo 02.01.2006, 20:18:58
Vás ovlivňuje ta fotka, co?

Tokugawa: Na dva roky bys potřeboval videozáznam, já mám jenom fotky... takže tak rok:)

(tláča – Mail – WWW) Vloženo 02.01.2006, 20:19:49
... a co teprve, když si představím, že se jí v tom bazénu pokoušel pocelovat :D.

(Kopřiva – Mail – WWW) Vloženo 02.01.2006, 20:22:03
tláča: Po... co?

(drinker – Mail – WWW) Vloženo 03.01.2006, 01:44:02
Sem s fotkama! :)

(=30= – Mail – WWW) Vloženo 04.01.2006, 09:10:04
Jednoznačně jsem pro ples. Jednak je to nejvtipněji popsaný, jednak na plese taky netancuju ... :-))

K tomu plesu... (galahad – Mail – WWW) Vloženo 04.01.2006, 10:44:16
...tos neměla šerpu, že v tobě nepoznali budoucí maturantku?

(e*v – Mail – WWW) Vloženo 05.01.2006, 09:46:13
já nevím jestli si mám vybrat bazén nebo ples – to jsem ještě (osobně) nezažila – kdežto nějakou heľpu určitě ano :)
(a přihodila jsem si tě do svých skromných odkazů :)

(Kopřiva – Mail – WWW) Vloženo 06.01.2006, 18:05:44
galahad: Nepoznali, protože tenkrát jsem byla maturantka budoucí ještě víc než jsem teď:)

e*v: A jak pěkně:) Díky.

Aha... (galahad – Mail – WWW) Vloženo 07.01.2006, 10:50:43
...tak tos šerpu asi vážně neměla...;o)

(tláča – Mail – WWW) Vloženo 09.01.2006, 18:09:52
no jako vojet no né ?

Zaškrcením (Nabijecka – Mail – WWW) Vloženo 07.03.2006, 22:05:43
Normálně bych byla pro bazén..ale osum táců je osum táců. Helpa je taky dobrá...ale to znám sama. Takže hlasuju pro ples...jeden mně čeká, tak snad nebudeme mít holohlavý security class :)

(MARIANA – Mail – WWW) Vloženo 12.04.2006, 12:58:44
smazněte tu stranku je jsem Z HULIGENS

Žádné komentáře:

Okomentovat