pátek 31. prosince 2004

Babička mě chce opít

Nechť žijí oslavy v kruhu rodinném.

I když ne zas tak těžce rodinném, jak by se mohlo na první pohled znát. Letošní silvestr strávím velice intimně — jen já a moje babička. Podotýkám, že takto jsem se rozhodla zcela dobrovolně, bez nátlaku a hlavně — neobtěžuje mě to. Silvestra si dokážu udělat během roku, kolikrát se mi zachce, a ohňostroj k tomu nepotřebuju. A navíc, právě v posledních dnech, když člověk otevře noviny, pustí televizi nebo rádio, tak i cynika trochu musí přejít chuť na divokou oslavu. Proto nenechám babičku poslední den v roce samotnou se stupidním televizním programem. Naoplátku budu doufat, že až mi bude také osmdesát, jestli se toho dožiju, jako že spíš ne, a devadesát procent lidí, které jsem kdy znala, bude čichat ke kytkám zespodu, najde se někdo, kdo mě o svátcích nenechá samotnou napospas Nově.
Kamarádi a známí se mě ptali, jestli se hodlám s babičkou na silvestra ztřískat. Smála jsem se. Teď už mě smích přišel. Babička mě dnes pozvala na oběd. Hned v chodbě mě praštilo do očí šest lahví vyrovnaných na lavičce. Při bližším zkoumání jsem je identifikovala jako dvě flašky šampaňského a čtyři flašky vína. Vzápětí mi bylo vysvětleno, že "to víno je ještě po dědoj, zatim dám do ledničky chladit jednu flašku toho šampusu a taky už tam je koňak, ten máš přece ráda..."
Jsme dvě a máme na večer sedm lahvinek. Babička skoro nepije. Já sice chlas... piju, ale v až takovéhle míře zase ne ;)
Takže když dnes v noci na pardubické záchytce (ta hradecká přes silvestr nefunguje, takže všechny ožraly z Hradce budou svážet do Pardubic — *škodolibý smích* ;) ) potkáte dost nepravděpodobnou osobu, je to moje osmdesátiletá babička a někde v blízkosti se pohybuju já.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 31.12.2004, 14:13:00


Komentáře
(Lucy Stike – WWW) Vloženo 31.12.2004, 14:56:36
Stastny novy rok Porcelain ... a preju Ti, aby si zase tak seredne nedopadla
(Porcelain Doll) Vloženo 31.12.2004, 15:49:07
Budu se snažit ;)
Tobě do nového roku přeju taky všechno nej a ať nám ty cigarety zas tolik nezdražují ;)
(Lucy Stike – WWW) Vloženo 01.01.2005, 00:53:34
hehe, to by skutecne nemuseli, ale jsou to svine:)
(Porcelain Doll) Vloženo 01.01.2005, 01:00:14
No, mě to zas tak nevytrhne, ale vás, silnější kuřáky ;)
(Porcelain Doll) Vloženo 01.01.2005, 01:00:15
No, mě to zas tak nevytrhne, ale vás, silnější kuřáky ;)
(knox – Mail – WWW) Vloženo 01.01.2005, 01:17:53
velmi pekne od teba ze si sa rozhodla stravit silvestra s babickou
(*-*) Vloženo 01.01.2005, 07:31:31
Šťasrný Nový rok přeje Ti naprosto střízlivá kretka právě se chystající do postele *-*
(Lucy Stike – WWW) Vloženo 01.01.2005, 21:05:11
hold budu muset usetrit jeste vice penez na jidle :)
(Pawlik – WWW) Vloženo 07.01.2005, 19:55:20
A takhle s odstupem – jak to dopadlo?
Pawlik (Porcelain Doll) Vloženo 07.01.2005, 20:07:19
Dopíšu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat